Ez a bejegyzés tulajdonképpen egy bejegyzés a régi jegyzetfüzetemből*, arra emlékeztetve, hogy itt Pécsett kezdetektől fogva létezett egy magas fokú érdeklődés az online marketing iránt.

Lássuk:
Friss, ropogós intézmény a Tudásközpont, az ősz szülötte. Itt tartottuk a Pécsi Internet Akadémia 7. nyilvános ülését, amelyre jómagam a Google keresési trendek (Google Trends) eszköz bemutatásával készültem, természetesen pécsi példákon keresztül.

A laza együttlétre a Tudásközpont Csorba Győző emlékszobájában került sor. (Korábban nem jártam ott.)
Ahogy beléptünk a fogasra esett a pillantásom és földbe gyökerezett a lábam. Mintha a másfél évtizede elhunyt költő, Csorba Győző várt volna minket, kabátja, sapkája, sála a fogason, itt kell lennie neki is valahol!

Nem hoztam verset, nem dobog a szívem a torkomban és mégis…
Vajon mi inspirálhat valakit a valóság tiszteletére jobban, ha nem egy
költő sajátos jelenléte? Egy költőé, aki nem ment el a hivogató nagyvárosba, hanem
itt maradt a megszokott könyvek, a megszokott utcák, a megszokott emberek
között… köztünk.

Szóval Pécs, az EKF év vége felé, a
sikerpropagandára kihegyezve

Néhány héttel ezelőtt helyi pártvita hangjai a rádióban. A riporter szerint egyetlen dologban értenek egyet a helyi pártok és polgármester-jelöltek: az EKF sikeresen halad!

A laptopomban táblák, mit keresnek az emberek az interneten, hogyan áll Pécs iránt az érdeklődés a keresések tükrében. A táblák az Istennek se hallgatnak a büszke pécsi pártok iránymutatásaira. A trendek nem szívderítőek. Nincs egetverő siker – finoman szólva.

Akkor most mi legyen?

Csepeli György blogjában olvastam a minap, a liberalizmus eltűnéséről meditálva írja a tudós szociológus: a liberalizmus eddig sem volt itt teljesen, mert az nem szolgáknak való!
Szóval vegyük elő a táblákat. Elővettem, megmutattam.

Pécs, a múzeumok városa.

Azért látszunk. Valamennyire. Kicsit. Pécs, Európa Kulturális Fővárosa. Két múzeum. És rengeteg teendő. Amit majd eltakar a meghirdetett siker. Nos, nagyjából ennyi történt a Tudásközpontban.

***
Kicsit több, kicsit másképpen ugyanerről:
Szinergia vizsgálat SEM és SEO eszközökkel
Trendek rendje: a Google Trends

* A bejegyzés Bognár László – Bognár Stúdió vedégbejegyzése valamikor 2010-ből

Comments (0)

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük